Måndags gym

 Ja då var det måndag igen. Dags att ta tag i ännu mer plugg, har två redovisningar i veckan.. Känns ju sådär. Tänkte bara säga också att jag snart ska få ordning på min design. Är ju lite tråkigt med den headern jag har just nu, men det tar lite tid att fixa allt. Ska försöka ta mer bilder också så blir bloggen lite roliga. Idag har jag inte gjort något speciellt, slutade vid tre och efter det åkte jag hem och har bara tagit det lugnt. Ska snart iväg och gymma men väntar bara på att Sanna ska bli klar. Ni får ha en mysig måndagskväll!
Testade lite olika filter på kameran som finns när man gjort den nya uppdateringen, lite ovant men uppdateringen verkar rätt bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback