New start

Hej! Har fått inpiration av många olika bloggerskor så blev så sugen på att blogga igen. Men vi får se hur det går och hur länge det håller. Jag har bloggat tidigare en lång period. Men någonstans förlorade jag lusten att fortsätta. Kan inte lova att det här håller hur länge som helst heller men jag ska försöka. 
 
Tänkte berätta lite om mig själv. Jag är en tjej som är 15 år som fyller 16 inom ett par veckor och bor i Åkersbera som är en liten stad en bit utanför stockholm . Jag har just börjat första året på Österåkers gymnasium i linjen sam sam. Än så länge känns det ganska bra, har inte riktigt vant mig ännu. På fritiden så är jag med kompisar och hittar på olika saker som, tar fikor,går på fest och tränar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback