Torsdags trött

Det har varit en riktigt lång dag. Men nu känns det bättre när redovisningen gick super bra (trots hur nervös jag var) och jag är klar med inlämningen i svenskan. Plus att jag är ledig imorgon, vilket är hur skönt som helst. Slutade som sagt halv fem sen åkte jag hem och gjorde klart svenskan med Sanna. 

Har också lagt ut en annons på blocket på mina fina ljusblå Hunters. Känner inte att jag har någon användning för dem längre. Och tänkte köpa ett par Johnny Bulls för en del av pengar. Det är så ironiskt att just de där ljusblå Huntersen letade jag överallt efter, i både London och i Stockholm. Skulle så pront ha dem, sen ett år senare säljer jag dem ändå.Haha.. 
 
 
Nu tänkte jag bara mysa till det med lite ljus och gosa ner mig i sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback