Vad denna dag hade att bjuda på

Oj vilken lång dag det har varit. Slutade vid tre och då gick jag och Emma direkt till gymmet. Hon började just på Friskis så det är kul att ha någon mer att träna med. Har känt mig rätt trött idag så efter gymmet var jag helt slut. Så då köpte pappa donken och efter vi ätit så somna jag direkt. Så har inte gjort så mycket idag men är endå helt energitom. Tror det här får bli en rätt lugn vecka. 

Känner att det har blivit lite för hektiskt dem senaste veckorna, har inte låtit mig själv ta det lugnt en ända helg. Men det är ju inte så lätt då varje helg har haft något kul att bjuda på. Oj vad jag babblar på nu, men det var vad som hänt mig idag. 

En bild på en outfit jag hade förra veckan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback