Vad helgen hade att bjuda på

Hej på er! Har inte bloggat på ett par dagar. Skälen till det är att jag har haft mycket annat för mig. I Fredags hade jag planerat att bara ta det lugnt och göra ansiktsmask osv. Men då blev lördagens festligheter förflyttad till fredag så då var det bara att ta sig i kragen och göra sig i ordning. Var hos en gammal kompis på fest och det var väldigt trevligt. På lördags morgonen kom det två tjejer och köpte mina Hunters, yaay! Sen åkte vi på 85 års kalas i Täby Kyrkby. 
 
Senare den kvällen var det fest igen hos samma tjej, så blev lite mycket av det roliga. Så har känt mig lite sliten idag, så har tagit den här dagen till att bara vara hemma och ta det lugnt. Sen kom Sanna förbi ett tag och nu sitter jag i soffan med Sandra och bloggar lite, kollar lite kläder. Så det blir lugnt ikväll. 
 
Detta hade jag på mig till 85 års kalaset tillsammans med en kofta från Filippa K. Vet inte vart varken skärpet eller klänningen kommer ifrån. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback