Fina vinglas

 
Dem här fina vin glasen och cocktail glaset är jag lite kär i. Jag är egentligen för ung för att dricka alkohol, det vet jag. Men dessa är så himla fina även om man har de bara som prydnad. De kommer från Carolina Gynnings kollektion och alla glasen har olika motiv och står för någonting. Det första glaset till vänster står för '' Gör upp med ditt förflutna så att det inte förstör din framtid.''  Tycket det är så fina för att det står för just någonting och den fina konsten. De är inte så vanliga liksom.
 
Åh vill flytta hemifrån och köpte fina vinglas och ha middagar med vänner! Ibland sitter jag och svävar in i min lilla egna värld och kollar på inrednings inspiration i flera timmar. Men de här glasen kommer jag köpa någon gång i mitt liv i alla fall. De kostar 249 :- kronor och finns på olika webbshopar. Det är bara att googla Carolina Gynning glas kollektion. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback