2014-03-27 Onsdag

Hej där! 
Sitter just nu i soffan, klar vaken och håller på att redigera bilder, gör fotoböcker och allt möjligt. Hade studiedag idag så jag, Sanna och Ania åkte och fixade lite saker i Täby. Sedan pluggade vi lite till ett prov vi har nu på fredag. Senare under kvällen ville jag bara vara för mig själv så gick upp till mamma en stund. Väl där så tänkte jag att jag skulle testa och se om min gamla mobil hade lust att börja funka igen. Så satte i den i laddaren och så vips funkade den! Lyckan då!! Hade nämligen massor av bilder jag verkligen ville ha. Min mobil har inte fungerat på flera månader så förväntade mig inte den skulle fungera nu heller. 
 
Sedan ungefär 20 så har jag suttit och hållt på med gamla bilder och fixat. Jag och två av mina vänner har just börjat med att göra fotoböcker. Det går jätte lätt att göra, man laddar ner ett program på datorn och gör fotoboken på datorn sedan beställer man hem den. Kommer bli så kul att titta tillbaka i dem om 15 år! Så det är ett tips!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback