Glad idag

 
Hej där! Längesen nu!
 
De senaste inläggen jag skrev var lite väl deppiga, men ibland så är inte livet på topp. Jag mår bra idag, måndag dock, vilket alltid är lite trist. Men livet är rätt bra just nu. Min helg har bestått av mys häng med kompisar och lite festligheter hemma hos mig. I fredags åt jag, Sanna och Robert middag tillsammans. Sedan var vi bara hemma hos Sanna och tog det rätt lugnt. Lördagen bestod av promenad ute i solen och grillat för första dagen i år! Sedan spenderades kvällen hemma hos mig med lite folk. 
 
Igår så var jag med Sanna och Sandra hela dagen. Sedan åkte jag till han och sov över där. Vilket var väldigt mysigt! Idag har jag packat och packat upp eftersom jag skulle till pappa denna vecka. Nu sitter Sanna här i sängen och pluggar medans jag ska börja laga middag. Senare ska vi ta en löprunda och se på ett avsnitt av den svenska serien ''Tjockare än vatten.'' En bättre måndag helt enkelt. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback