Hur min helgen varit

// Igår innan middagen // Det jag åt. // Min outfit för kvällen. //
 
Hej där! Hur är det med er? Med mig är det toppen. Gårdagen var väldigt bra, hela helgen var bra! I Fredags så hade vi födelsedags middag för Rasmus som fyllde arton i lördags. Som sedan blev lite till en fest. På lördagen var jag på en promenad i solen med han och köpte glass. Sedan var det middag på Public med familj och vänner. Som slutade med att vi stannade där hela kvällen. Sedan mötte jag honom och gick hem och sov. 
 
Idag står brunch på schemat. Vi ska ha en överrasknings brunch för en annan vän som också fyllde år i veckan. Så det kommer bli jätte mysigt och trevligt! Hörs senare med bilder. Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback